عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار
عرفان من...Erfane Man

عرفان من...Erfane Man

مجموعه اشعار

آغازِ من ، تو بودی و پایان من تویی... "سهیل محمودی"


 

 

........................... عاشقانه

 

آغازِ من ، تو بودی و پایان من تویی

 آرامشِ پس از شبِ توفانِ من تویی

 

 حتی عجیب نیست، که در اوج شک و شطح

 زیباترین بهانه ی ایمان من تویی

 

احساسهایی از متفاوت میان ماست

 آباد از توام من و ، ویران من تویی

 

آسان نبود گِردِ همه شهر گشتنم

 آنک ، چه سخت یافتم :" انسان " من تویی

 

پیداست من به شعله ی تو زنده ام هنوز

 در سینه ی من ، آتشِ پنهان من تویی

 

هر صبح ، با طلوعِ تو بیدار می شوم

 رمزِ طلسمِ بسته ی چشمان من تویی

 

هر چند سرنوشت من و تو ، دوگانگی است

 تنهای من ! نهایت عرفان من تویی

 


نظرات 1 + ارسال نظر
بنده خدا شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 21:14

سلام پیشنهاد اصلاح شعرتان را دارم بشرح زیر :

بیت 2: حاشا نمی کنم که در اوج شک وشطح /
زیبا ترین ........

بیت 3: تفاوت احساس ما ببین و نقش زمانه را /
آباد از توام من و خواهان ویران من توئی /

بیت 5: پیداست من .....
در زمهریر سینه ام آتش پنهان من توئی /

بیت 7: هرچند سرنوشت من وتو بیگانگی است /
تنهای من .......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.